Nákup

Vážení zákazníci, chceme, abyste s nákupem u nás byli co možná nejvíce spokojeni. Abychom předešli případným nedorozuměním, níže uvádíme odpovědi na některé otázky ohledně nákupu, objednání a doručování zboží v našem e-shopu.

CO ZNAMENAJÍ STAVY ZBOŽÍ?

skladem – zboží je možné okamžitě odeslat

do 48 nebo 72 hodin – zboží naskladníme pravděpodobně do dvou až tří pracovních dnů od objednání

do týdne – zboží naskladníme pravděpodobně do sedmi pracovních dnů od objednání

momentálně nedostupné – zboží je vyprodané a ještě neznáme termín naskladnění

Pokud na zboží spěcháte, je nejlepší nás kontaktovat bez ohledu na uvedený skladový stav. Máte-li zájem o odběr většího množství, než které uvádíme jako skladové, raději také před objednáním zavolejte, určitě něco vymyslíme!

 

JAK OBJEDNAT ZBOŽÍ?

V rámci České republiky obchodujeme výhradně v Kč, v rámci ostatních zemí EU výhradně v EUR. Změnu výchozí měny obchodu provedete v záhlaví stránky kliknutím na příslušnou vlajku. Změnu měny můžete provést kdykoliv v průběhu nakupování, dokonce ještě těsně před odesláním objednávky na stránce Objednávka. Podle zvolené měny vám budou nabídnuty aktuální možnosti přepravy!

Objednávku vytvoříte jednoduše, pohodlně a rychle bez registrace, případně s uvedením svých přihlašovacích údajů, pokud máte u nás již svůj účet. Velmi vám doporučujeme si při prvním nákupu zákaznický účet registrovat, protože díky němu můžete mnohem pohodlněji vytvářet opakované objednávky a také můžete získat slevy určené pouze registrovaným uživatelům. V neposlední řadě tím eliminujete riziko chybného zadání fakturačních údajů.

Zboží, které chcete objednat, vložíte do košíku stisknutím tlačítka Vložit do košíku u daného produktu.

Pokud náhodou vložíte do košíku zboží, které z nějakého důvodu koupit nechcete, můžete jej na stránce Košík následně odstranit z košíku kliknutím na tlačítko Odebrat. Stějně můžete pomocí vstupního pole upravit počet položek, napište číslicí požadovaný počet a stistkněte tlačítko Uložit.

Poté, co jste vložili do košíku všechny vámi požadované produkty a chcete zboží objednat, na stránce Košík kliknutím na tlačítko Přejít k objednání přejděte k vyplnění údajů.

Na stránce Objednávka vyplníte údaje potřebné pro zaslání zboží a odešlete objednávku stisknutím tlačítka Odeslat objednávku. Obratem vám na zadanou emailovou adresu přijde potvrzující zpráva o přijetí objednávky.

Při platbě převodem vyčkejte na zaslání platebních údajů. Obdržíte je na uvedený email během několika hodin po odeslání objednávky.

 

JAKÝM ZPŮSOBEM MŮŽETE ZBOŽÍ ZAPLATIT?

převodem – cena dopravy od 55 Kč (resp. 4,50 EUR do zahraničí), kompletní objednávku zasíláme po připsání platby na účet
platební údaje obdržíte na email do několika hodin po odeslání objednávky

dobírkou – cena dopravy od 70 Kč (resp. 5,50 EUR do zahraničí)
kompletní objednávku zasíláme ihned

 

JAK VÁM BUDEME ZBOŽÍ DORUČOVAT PO ČESKÉ REPUBLICE?

doručení na pobočku "Zásilkovna" – cena 55 Kč při platbě převodem nebo 70 Kč na dobírku
doručení obvykle 1 – 3 pracovní dny, sami si určíte čas vyzvednutí ve vámi zvolené pobočce

doručení kurýrem – cena od 100 Kč při platbě převodem nebo od 135 Kč na dobírku
doručení obvykle 1 – 2 pracovní dny, čas doručení určuje dopravce

individuální doručení v Praze – zdarma při platbě převodem / mobilní platbou při předání
minimální výše objednávky 2000 Kč
pro více informací volejte ještě před objednáním +420 / 777 877 721

 

JAK VÁM BUDEME ZBOŽÍ DORUČOVAT DO ZAHRANIČÍ?

Zboží posíláme pouze do některých zemí EU, konkrétně jsou to: Slovensko, Polsko, Maďarsko, Rakousko, Německo a Rumunsko. Mimo EU pak do Ukrajiny (pouze po předchozím osobním kontaktu e-mailem).

Možnosti doručování do zahraničí se odvíjejí od aktuální nabídky smluvních dopravců, jakmile zvolíte jako výchozí měnu obchodu EUR, budou Vám před odesláním objednávky nabídnuty všechny dostupné možnosti dopravy.

Doručení do zahraničí trvá obvykle 2 – 5 pracovních dnů.

 

Pokud na úvodní straně obchodu není výslovně uvedeno jinak, objednáte-li zboží do 13:00 a máme-li skladem odpovídající množství, pak obvykle expedujeme zásilku ještě v den objednání. Nejpozději však do 48 hodin od objednání. Objednávky přijaté po 13:00 jsou expedovány obvykle následující pracovní den, nejpozději však do 72 hodin od objednání. Objednávky přijaté mimo pracovní dny jsou expedovány obvykle první nejbližší pracovní den (např. pondělí po víkendu).

Veškeré zboží zasíláme na NAŠE RIZIKO!

Méně než 1 zásilka ze 400 se poškodí při přepravě. Informaci o poškození získáme obvykle dříve, než se k vám zásilka dostane. V takovém případě okamžitě odesíláme novou zásilku a reklamaci vyřídíme!

 

Pokud  narazíte na jakoukoliv nejasnost, neváhejte nás kdykoliv kontaktovat!

  • Vložte odkaz na sociální síť:
  • facebook.com